سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز حریم ولایت



نوباوه: امضای پروتکل را خیانت میدانم

 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: گره زدن همه مشکلات کشور به رفع تحریم‌ها، ظلم به ملت و دروغی بزرگ است و از این پس خواهند گفت ترمیم لایه ازن هم با رفع تحریم‌ها انجام خواهد شد.

به گزارش فارس،‌ بیژن نوباوه وطن در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (چهارشنبه 27 خرداد) این پیچ بزرگ تاریخی که هر از گاهی بر سر راه ملت‌ها قرار می‌گیرد و سرنوشت آنان را عوض می‌کند امروز بر سر ماست باید با غیرت و جوانمردی همچون شهدا از حقوق ملت ایران دفاع کنیم.

وی افزود: تاریخ پر فراز و نشیب شش دهه ملت ایران از ماجرای ملی شدن صنعت نفت و کودتای 28 مرداد تا به انقلاب اسلامی و 35 سال تاریخ پر فروغ انقلاب نشان می‌دهد که بزرگترین دشمن ما دولت‌های منحوس آمریکا و انگلیس هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ریخته شدن خون صدها هزار شهید و عقب ماندگی علمی و تضییع حقوق ملت ایران طی دهه‌های اخیر و ... با توطئه استعماری آمریکا و انگلیس صورت گرفته و امروز که ملت بزرگ ایران با یک جهش علمی در صدد جبران عقب ماندگی‌های تاریخی و زدودن میراث استعماری قدرت‌های بزرگ است باز هم شاهد توطئه البته با اشکال جدید هستیم.

نوباوه اظهار داشت: چقدر باید تجربه کنیم مگر امام نفرمود که آمریکا شیطان بزرگ است سوال اینجاست که در مذاکرات هسته‌ای ما به دنبال چه هستیم که نمی‌توانیم آنرا در سایه برنامه‌ریزی‌های صحیح و علمی با تکیه بر توان داخلی ملتمان بدست بیاوریم.

وی افزود: نتیجه مذاکرات در هر شرایطی نابودی توان علمی کشور و از بین بردن اعتماد به نفس عمومی به خصوص نخبگان کشور را در پی خواهد داشت.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: آمریکا 75 درصد درآمدهای خود را از محل دریافت مالیات تامین می‌کند و در کشور ما تنها 30 درصد از بودجه کشور از محل درآمدهای نفتی است و آیا امکان این وجود ندارد که این 30 درصد هم از محل اخذ مالیات از مفت‌خورها و پول‌شوها و کسانی‌ها از دادن مالیات امتناع می‌ورزند تامین کنیم.

نوباوه خاطرنشان کرد: برچیدن 13 هزار سانتریفوژ از مجموع 19 هزار در فوردو و نطنز و 15 سال ممنوعیت غنی‌سازی و منع تحقیق و توسعه با مواد شکاف پذیر در فوردو عملا به معنای تعطیلی این مرکز است چرا به مردم دروغ می‌گویید. عدم توانایی ما برای تامین سوخت موردنیاز هسته‌ای در داخل و وابستگی همیشگی به دشمنان مهمترین مسئله است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: ما در سال نیاز به 28 تن سوخت هسته‌ای داریم و این درحالی است که با 5 هزار سانتریفیوژ تنها می توانیم در سال 7 تن سوخت هسته‌ای تولید کنیم. اما باید 4 سال به تولید سوخت هسته ای بپردازیم تا نیاز یکسالمان برآورده شود. آیا این کلاه بزرگی به سر مردم ایران نیست. تعطیلی آب سنگین اراک و برداشتن قلب رآکتور به معنای تعطیلی آن است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه بدبختی ما در مسئله انرژی هسته‌ای عضویت در سازمان NPT است که تاکنون نه تنها هیچ کمکی به ما نکرده بلکه مانع اصلی پیشرفت علمی ما نیز بوده و سراسر هسته‌ای و دانشمندان ما را به دشمن داده است.

نوباوه خاطرنشان کرد: می‌گویند 124 کشور پروتکل الحاقی را امضا کردند آیا کشورهایی که دارای چرخه سوخت هسته‌ای هستند همچون انگلیس و فرانسه قبل از ساختن بمب هسته‌ای این پروتکل را امضا کرده‌اند یا بعد از ساختن بمب. اگر پروتکل الحاقی روشی‌است برای ممانعت از تولید بمب هسته‌ای انگلیس و فرانسه که بمب داشتند و امضا کردن پروتکل الحاقی در چنین شرایطی کار خاصی نیست.

وی افزود: این که همه مشکلات کشور را به رفع تحریم‌ها گره بزنیم دروغ بزرگی و ظلم به ملت ایران است. حتما بعد از این هم خواهند گفت ترمیم لایه ازن هم با رفع تحریم‌ها حل می‌شود. به ملت ایران دروغ نگوییم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا در هر شرایطی با ما موافقت خواهد کرد بدانیم این کارها گران فروشی است حتی بحث بازرسی‌ها از مراکز نظامی هم برای آمریکا مطرح نیست همان توافق را حاضر است امضا کند که بزرگترین برد برای آمریکاست. آمریکا از ما یک امضا می‌خواهد تا کشور ما را به زور زیر یوغ خود ببرد.

نوباوه در پایان گفت: من به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی از مردم ایران برای خود خیانت می‌دانم که پروتکل الحاقی را امضا کنم و هرگز پای این پروتکل را امضا نخواهم کرد.


جمعه 94 خرداد 29 توسط ali ahani | نظر بدهید





 

  

 

 

 

 

 

 

کل بازدید : 126981
بازدید امروز :3
بازدید دیروز : 12
تعداد کل پست ها : 717

 

دانشنامه عاشورا

 

پایگاه جامع عاشورا
ابزار و قالب وبلاگ
قطره و دریا
عِــطـر ظــهــور
شاید سخن حق
شین مثل شعور
بنارانه
خورشید تابنده عشق
لحظه های آبی( دلسروده های فضل ا... قاسمی)
دلتنگ...
اهالی بصیرت
مهدی مشکات ـ شعرونظر
پژواک
اجتماعی
بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن
سرباز ولایت
حجت البالغه
قطره ای ازدریا
قافیه های سرگردان
سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام
حبیبی حسین
چشمـــه ســـار رحمــت
سرزمین مِه وخورشید (خورشید گام سبز)
هم رنگــــ ِ خـــیـــآل
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
بی سواد
بادصبا
آقاسیدبااجازه...
ما تا آخرایستاده ایم
شبکه ما
ابـــــــــــرار
اتمام نعمت واکمال دین یعنی شیعه بودن
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
"یا صاحب الزمان"
صدای پای زندگی
.:گـــــمـــــــنـامی بــــجـــــوی:.
کشاورزی درنگاه توسعه
سرباز کوثر
مشکات نور الله
مهدی یاران
چهارفصل
نقش برتر پارس
حقیقت
پاتوق دختر و پسرای ایرونی
عفاف و حجاب
مکنون
  • صفحه اصلی
  • پست الکترونیک
  • آرشیو وبلاگ
  • پیام رسان
  • مطالب پیشین
    آرشیو مطالب

    ویرایش
    وصیت شهدا
    وصیت شهدا
    آمار و اطلاعات

    بازدید امروز :3
    بازدید دیروز :12
    کل بازدید :126981
    تعداد کل یاد داشت ها : 717
    آخرین بازدید : 103/2/5    ساعت : 7:48 ص
    درباره وبلاگ
    ویرایش
    لینک دوستان
    ویرایش
    آمار و اطلاعات

    بازدید امروز :3
    بازدید دیروز :12
    کل بازدید :126981
    تعداد کل یاداشته ها : 717
    103/2/5
    7:48 ص

    کد ساعت

  • کاناپه
  • مشخصات مدیروبلاگ
     
      ali ahani[2]



    خبر مایه
    لوگوی دوستان
     
    پیوند دوستان
     
    قطره و دریا عِــطـر ظــهــور شاید سخن حق شین مثل شعور بنارانه خورشید تابنده عشق لحظه های آبی( دلسروده های فضل ا... قاسمی) دلتنگ... اهالی بصیرت مهدی مشکات ـ شعرونظر پژواک اجتماعی بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن سرباز ولایت حجت البالغه قطره ای ازدریا قافیه های سرگردان سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام حبیبی حسین چشمـــه ســـار رحمــت سرزمین مِه وخورشید (خورشید گام سبز) هم رنگــــ ِ خـــیـــآل ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی بی سواد بادصبا آقاسیدبااجازه... ما تا آخرایستاده ایم شبکه ما ابـــــــــــرار اتمام نعمت واکمال دین یعنی شیعه بودن شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ "یا صاحب الزمان" صدای پای زندگی .:گـــــمـــــــنـامی بــــجـــــوی:. کشاورزی درنگاه توسعه سرباز کوثر مشکات نور الله مهدی یاران چهارفصل نقش برتر پارس حقیقت پاتوق دختر و پسرای ایرونی عفاف و حجاب مکنون
    قالب وبلاگ