سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز حریم ولایت



وزیر جنگ اسرائیل غلط زیادی کرده که ایران را تهدید می کند


محمد حسن قدیری ابیانه گفت: که این رژیم غلط زیادی کرده است که ملت ایران را به بمب اتم تهدید می کند .
وزیر جنگ اسرائیل غلط زیادی کرده که ایران را تهدید می کند
گروه سیاسی،سفیر سابق ایران در مکزیک در خصوص تهدید وزیر جنگ اسرائیل علیه ایران گفت: که این رژیم غلط زیادی کرده است که ملت ایران را به بمب اتم تهدید می کند .

محمد حسن قدیری ابیانه در گفت وگو با خبرنگارافکارنیوز پیرامون تهدید به جنگ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصرییح کرد :‌رژیم صهیونیستی به سلاح هسته ای مجهز است اما تمام مراکز هسته ای آن در تیر رس موشک های ما حزب الله و حماس است.

سفیر سابق ایران در استرالیا گفت : اسرائیل می داند که ایران می تواند مراکز هسته ای آنها را با موشک های متعارف به طور مستمر بمباران کند، نقشه دیمونا منطقه ای که در آن فعالیت های هسته ای اسرائیل صورت می پذیرد از سوی هواپیماهای بدون سرنشین شناسایی شده است .

این استراتژیست ایرانی گفت : از سویی دیگر وجود حزب الله در لبنان و دسترسی به عمق رژیم صهیونیستی و توان موشک باران همه نقاط اسرائیل از مواردی است که تاکنون مانع حمله این رژیم غاصب کودک کش به ایران شده است .

سفیر سابق ایران در مکزیک با بیان اینکه ایران باید تهدیدات رژیم صهیونیستی را به مجامع بین المللی منعکس کند افزود : این بهترین شرایط است که جمهوری اسلامی ایران ،ضرورت خلع سلاح رژیم صهیونیستی را بطور اخص پیگیری کند و این تهدید فرصت خوبی برای خلع سلاح این رژیم بوجود می آورد
وی در پایان خاطر نشان کرد : اقشار مختلف مردم نیز باید تهدید هسته ای این مقام صهیونیستی را به جهانیان مخابر کنند و افکار عمومی را علیه رژیم صهیونیستی بسیج نمایند .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به تازگی وزیر جنگ اسرائیل گفته است اگر لازم باشد در قبال ایران تصمیماتی مانند حمله به هیروشیما می گیریم!

اظهارات موشه یعلون مربوط به شرکت وی در کنفرانسی است که دو هفته پیش در آن شرکت کرده و درباره سوالی« درباره نحوه مقابله با تهدید ایران»، ضمن یادآوری اقدام آمریکا در حمله اتمی به ژاپن در جنگ دوم جهانی گفته بود گاه لازم است چنین تصمیم هایی گرفته شود.


چهارشنبه 94 اردیبهشت 30 توسط ali ahani | نظر بدهید

عکس های زیبا و چشم نواز

 



چهارشنبه 94 اردیبهشت 30 توسط ali ahani | نظر بدهید

مسیری بسیار زیبا از گل ...

مولیووس (Molyvos)، یونان





بُن، آلمان





استکهلم، سوئد





واشنگتن دی.سی، ایالات متحده





والنسیا، اسپانیا





کِلینان (Cullinan)، آفریقای جنوبی




گِرَفتون (Grafton)، استرالیا
 




نَفپِلِیو(Nafplio)،پلوپونیز(Peloponnese)، یونان





پورتوآلگره (Porto Alegre)، برزیل






خِرِز(Jerez)، اسپانیا





تونل عشق، رومانی





پوزیتانو، ایتالیا





بریزبِین(Brisbane)، استرالیا




و همچنین دیگر مناظر شهری که حتی به لطف تنها آویزان شدن تعدادی گلدان مملو از گیاهان خوش رنگ و بو، از حالت یکنواختی خارج شده و چشم‌اندازی مسحور کننده و دیدنی به خود گرفته‌اند.



خیابانی در اسپانیا





خیابان‌هایی از جنس آب و ایوان‌هایی پر از گل، ونیز، ایتالیا





گشت و گذار در پارک





به شکوفه نشستن درختان گیلاس، ژاپن







تونل درختی در دوردست






بلاجیو(Blagio)، دریاچه‌ی کومو(Como Lake)، لومباردی، ایتالیا






 
خیابان‌های لندن و خانه‌های قدیمی که با گلدان‌های گل تزئین شده‌اند





دهکده‌ی یونانی





سنترال پارک، نیویورک













این جا پایان راه ماست، اما مسلماً در گوشه و کنار جهان خیابان‌هایی از این دست بسیارند. جایی که هنوز هم درختان فرصتی برای ابراز وجود داشته و طبیعت قربانی مظاهر شهرنشینی نشده است.خیابان‌های زیبا و دوست داشتنی شهر شما کدامند؟

 

 



چهارشنبه 94 اردیبهشت 30 توسط ali ahani | نظر بدهید

برخی از خوراکیهای سرطانزا ..

 



بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی، ابتلا به 80 درصد سرطان‌ها مستقیم به سبک زندگی ما بستگی دارد. این سازمان می‌گوید اگر خورد و خوراک و سبک زندگی‌مان را اصلاح نکنیم، به‌طور حتم در سال‌های آینده، سرطان به جای بیماری‌های قلبی در صدر دلایل مرگ‌ومیر قرار خواهد گرفت.

انواع خوراکی‌های دودی مانند ماهی، برنج، گوشت، سوسیس،‌ کالباس، سس و پنیرهای دودی حاوی مواد شیمیایی مختلف ساطع ‌شده از دود مانند هیدروکربن‌ها هستند و می‌توانند خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهند.

ترکیب‌های شیمیایی که در قسمت‌های سوخته خوراکی‌های کبابی یا سرخ‌شده مانند ته‌دیگ، بلال، جوجه کباب، سیب‌زمینی سرخ‌شده و... وجود دارد، حاوی مواد سرطان‌زاست و احتمال ابتلا به انواع سرطان را در مصرف‌کننده افزایش می‌دهد.

برخی شیرین‌کننده‌های مصنوعی مانند اسپارتام حاوی ترکیب‌های سرطان‌زا هستند و مصرف آنها نه تنها برای بیماران دیابتی مفید نیست بلکه می‌تواند خطر ابتلا به سرطان را هم در آنها افزایش دهد.

عادت به خوردن غذاهای چرب، سرخ‌کردنی و پرکالری می‌تواند احتمال ابتلا به سرطان را در خانم‌ها بالا ببرد.

سدیم، نیتریت، نیترات و نیتروزامین موجود در گوشت‌های فرآوری‌شده مانند سوسیس و کالباس، آنها را به موادغذایی سرطان‌زا تبدیل کرده است. اگر در مصرف این خوراکی‌ها افراط شود، احتمال ابتلا به سرطان‌هایی در مصرف‌کننده بالا می‌رود.

حتی اگر خوراکی‌های مفیدی مانند ماهی و میگو هم درون روغن بسیار داغ و با حرارت بسیار بالا سرخ شوند، ترکیب‌های سرطان‌زایی در آنها آزاد می‌شود که خطر ابتلا به انواع سرطان را بالا می‌برند.

بیشتر افرادی که در مصرف چربی‌های حیوانی و گوشت قرمز افراط می‌کنند و رژیم غذایی‌شان از نظر میوه‌ها و سبزی‌ها فقیر است، در معرض ابتلا به سرطان روده قرار دارند.

هرچه میزان مصرف گوشت‌های کبابی و نیم‌پز در برنامه غذایی‌ بیشتر باشد، شانس ابتلا به سرطان‌ پروستات و پستان بیشتر خواهد شد.

افرادی که میوه، سبزی و موادغذایی تازه و سالم در برنامه غذایی خود ندارند و اهل الکل و دخانیات هم هستند، به اندازه کافی ویتامین و موادمعدنی دریافت نمی‌کنند بیشتر در معرض ابتلا به سرطان مری قرار می‌گیرند.

شانس ابتلا به سرطان پروستات با مصرف فراوان غذاهای چرب و پرکالری تا حد قابل‌توجهی بالا می‌رود.

احتمال افزایش ماده سمی و سرطان‌زای آکریلامید در اثر سرخ کردن شدید و با حرارت بالا در سیب‌زمینی وجود دارد.

ارتباط مستقیمی بین مصرف نوشیدنی‌های الکلی و ابتلا به سرطان حنجره وجود دارد.

مصرف روغن‌های جامد و هیدروژنه خطر ابتلا به سرطان را برای مصرف‌کننده در پی دارد.

محققان انگلیسی معتقدند افرادی که بیشتر موادغذایی شور و نمک‌سود استفاده می‌کنند، 2 برابر سایر افراد در معرض خطر ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش مانند سرطان معده قرار دارند.

ماهی و گوشت‌های خشک و دودی حاوی نیتروزامین هستند و مصرف مداوم آنها خطر ابتلا به سرطان‌های گوارشی مانند سرطان معده و روده را افزایش می‌دهد.

مصرف بیش از حد چربی‌های حیوانی، احتمال ابتلا به سرطان را در خانم‌ها و آقایان افزایش می‌دهد.

مصرف فراوان انواع خوراکی‌های حاوی چربی ترانس مانند چیپس،‌ پفک یا اسنک‌های دیگر می‌تواند خطر ابتلا به انواع سرطان را تا حد چشمگیری بالا ببرد.

مصرف بیش از حد غذاهای تند، ترش و شور می‌تواند باعث از بین رفتن تدریجی دیواره داخلی معده و افزایش خطر ابتلا به سرطان معده شود.

شانس ابتلا به سرطان معده در افرادی که کمتر میوه و سبزی می‌خورند و در خوردن غذاهای سوخاری، دودی، کبابی، کنسروی و سرشار از نمک افراط می‌کنند، بیشتر از سایرین است.

دود حاصل از زغال که روی کباب‌های زغالی می‌نشیند، حاوی مواد سرطان‌زایی مانند ترکیب‌های معطر هیدروکربنی است و خطر ابتلا به سرطان، به‌خصوص سرطان‌های دستگاه گوارش را بالا می‌برد.



چهارشنبه 94 اردیبهشت 30 توسط ali ahani | نظر بدهید

عروس زاگرس (عکس)

شبستان - ایلام که به عروس زاگرس معروف است با پیشینه ی تاریخی کهن و آب و هوای متنوع خود گردشگران ایران و جهان را به سوی خود فرا می خواند. شمال این استان آب وهوای سرد و کوهستانی دارد و نواحی جنوبی آن گرم و بیابانی است. 


 
 


چهارشنبه 94 اردیبهشت 30 توسط ali ahani | نظر بدهید

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز




 

  

 

 

 

 

 

 

کل بازدید : 127052
بازدید امروز :4
بازدید دیروز : 38
تعداد کل پست ها : 717

 

دانشنامه عاشورا

 

پایگاه جامع عاشورا
ابزار و قالب وبلاگ
قطره و دریا
عِــطـر ظــهــور
شاید سخن حق
شین مثل شعور
بنارانه
خورشید تابنده عشق
لحظه های آبی( دلسروده های فضل ا... قاسمی)
دلتنگ...
اهالی بصیرت
مهدی مشکات ـ شعرونظر
پژواک
اجتماعی
بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن
سرباز ولایت
حجت البالغه
قطره ای ازدریا
قافیه های سرگردان
سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام
حبیبی حسین
چشمـــه ســـار رحمــت
سرزمین مِه وخورشید (خورشید گام سبز)
هم رنگــــ ِ خـــیـــآل
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
بی سواد
بادصبا
آقاسیدبااجازه...
ما تا آخرایستاده ایم
شبکه ما
ابـــــــــــرار
اتمام نعمت واکمال دین یعنی شیعه بودن
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
"یا صاحب الزمان"
صدای پای زندگی
.:گـــــمـــــــنـامی بــــجـــــوی:.
کشاورزی درنگاه توسعه
سرباز کوثر
مشکات نور الله
مهدی یاران
چهارفصل
نقش برتر پارس
حقیقت
پاتوق دختر و پسرای ایرونی
عفاف و حجاب
مکنون
  • صفحه اصلی
  • پست الکترونیک
  • آرشیو وبلاگ
  • پیام رسان
  • مطالب پیشین
    آرشیو مطالب

    ویرایش
    وصیت شهدا
    وصیت شهدا
    آمار و اطلاعات

    بازدید امروز :4
    بازدید دیروز :38
    کل بازدید :127052
    تعداد کل یاد داشت ها : 717
    آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 4:19 ص
    درباره وبلاگ
    ویرایش
    لینک دوستان
    ویرایش
    آمار و اطلاعات

    بازدید امروز :4
    بازدید دیروز :38
    کل بازدید :127052
    تعداد کل یاداشته ها : 717
    103/2/7
    4:19 ص

    کد ساعت

  • کاناپه
  • مشخصات مدیروبلاگ
     
      ali ahani[2]



    خبر مایه
    لوگوی دوستان
     
    پیوند دوستان
     
    قطره و دریا عِــطـر ظــهــور شاید سخن حق شین مثل شعور بنارانه خورشید تابنده عشق لحظه های آبی( دلسروده های فضل ا... قاسمی) دلتنگ... اهالی بصیرت مهدی مشکات ـ شعرونظر پژواک اجتماعی بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن سرباز ولایت حجت البالغه قطره ای ازدریا قافیه های سرگردان سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام حبیبی حسین چشمـــه ســـار رحمــت سرزمین مِه وخورشید (خورشید گام سبز) هم رنگــــ ِ خـــیـــآل ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی بی سواد بادصبا آقاسیدبااجازه... ما تا آخرایستاده ایم شبکه ما ابـــــــــــرار اتمام نعمت واکمال دین یعنی شیعه بودن شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ "یا صاحب الزمان" صدای پای زندگی .:گـــــمـــــــنـامی بــــجـــــوی:. کشاورزی درنگاه توسعه سرباز کوثر مشکات نور الله مهدی یاران چهارفصل نقش برتر پارس حقیقت پاتوق دختر و پسرای ایرونی عفاف و حجاب مکنون
    قالب وبلاگ
    طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز