سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز حریم ولایت



قرار نیست حادثه منا بی پاسخ بماند/

اقتصاد عربستان به تار موی نفت وصل است. درآمد و اقتصاد این کشور متکی بر صادرات نفت است. بزرگترین و مهمترین مرکز نفتی سعودی میدان نفتی غوار است. این میدان بزرگترین میدان نفتی جهان و تامین کننده نیمی از درآمد نفت عربستان است.

دکتر علی یحیی زاده - رجانیوز: 1- چوب خط رژیم سعودی پر شده. حج امسال باز هم خونین شد و زخم کهنه حج 66 سرباز کرد. حدود 1500 نفر از امت اسلامی در دو واقعه منا قربانی آسایش کاروان وزیر جنگ و شاه سعودی شده‎اند. سعودیها گفته اند این کشتار به دلیل قضا و قدر الهی صورت گرفته است. البته حقیقت این است که اراده الهی بر این قرار گرفته تا نگاه همه مسلمانها متوجه ناکارآمدی و خباثتهای آل سعود شود.

 

2- ماههاست که رژیم سعودی خون مسلمانان مظلوم یمن را میریزد و سازمان ملل و هیچیک از مدعیان حقوق بشر دم نمیزنند. تاکنون بیش از 2000 نفر از یمنیهای مظلوم در پنجه خونین آل سعود قربانی شده اند. اگر جنایات تروریستهای آلت دست سعودی در سوریه و عراق را هم جمع کنیم، رقم از چند صد هزار قربانی فراتر میرود. چوب خط سعودیها خیلی وقت است که پر شده است. جنگ نیابتی محور مقاومت با محور سعودی صهیونیستی به نقاط حساس خود نزدیک میشود. یکسال است که به تعبیر دکتر روحانی جنگ نفتی سعودی-آمریکایی علیه ایران و روسیه ادامه دارد و بیش از 30 میلیارد دلار از درآمدهای سالانه ایران را از بین برده است. و ظاهرا همه چیز دارد فضا را برای تحقق وعده‎ای که حضرت امام خمینی ره اعلام کرده بود، آماده می کند: «اگر ما از مسئله قدس بگذریم، اگر ما از صدام بگذریم، اگر ما از همه کسانى که به ما بدى کردند بگذریم، نمى توانیم از مسئله حجاز بگذریم. مسئله حجاز یک باب دیگرى است، غیر مسائل دیگر. و لازم است زنده نگه داشتن این روز، روزى که این خیانت شد به اسلام. مسئله بالاتر از این مسائل است و باید ما با همه قوایى که داریم، مسلمین با همه قوایى که دارند و دنیا، آنهایى که به خدا اعتقاد دارند با همه قوایى که دارند، باید با این مسئله محاربه کنند، به هر طورى که خودشان صلاح مى دانند.»

 

3- به خاک مالیده شدن پوزه سعودیها برای نیروهای نظامی ایران بسیار آسان است. اما قواعد منطقه حکم میکند تا این امر از طرق دیگر انجام شود. از داخل سعودی براندازی نرم علیه دولت فاسد سعودی و از بیرون، نبرد جریان مقاومت با رژیم سعودی کار را به مراحل آخر رسانده است. اما ضربه نهایی به سعودیها نیاز به آماده شدن شرایط منطقه و به خصوص مردم مسلمان جهان اسلام داشت و این آمادگی اکنون فراهم شده است. وقایع حج امسال به همراه مسائل داخلی عربستان (اختلاف شدید در شاهزاده های سعودی) به کمک محور مقاومت آمده است. وقت آن است تا محور مقاومت گزینه های راهبردی خود علیه رژیم سعودی را به کار ببندد.

 

4- اقتصاد عربستان به تار موی نفت وصل است. درآمد و اقتصاد این کشور متکی بر صادرات نفت است. بزرگترین و مهمترین مرکز نفتی سعودی میدان نفتی غوار است. این میدان بزرگترین میدان نفتی جهان و تامین کننده نیمی از درآمد نفت عربستان است.

 

 

5- انصار الله موشک بالستیک دارد. ضربه اخیر به انبار تسلیحات سعودی در صافر نشان داد، توانایی نقطه زنی این موشکها هم بهبود یافته. حالا وقت آن است که کمر اقتصاد سعودی شکسته شود. باید منطقه نفتی غوار و دیگر چاههای نفتی این کشور هدف گرفته شود. شلیک موشک به پایگاههای نفتی السعودی علاوه بر فروپاشی اقتصادی سیاسی این کشور، باعث افزایش قیمت جهانی نفت و بهبود درآمدهای ایران، عراق و روسیه هم میشود و معادلات منطقه را به طور اساسی تغییر میدهد.



شنبه 94 مهر 4 توسط ali ahani | نظر





 

  

 

 

 

 

 

 

کل بازدید : 126534
بازدید امروز :8
بازدید دیروز : 7
تعداد کل پست ها : 717

 

دانشنامه عاشورا

 

پایگاه جامع عاشورا
ابزار و قالب وبلاگ
قطره و دریا
عِــطـر ظــهــور
شاید سخن حق
شین مثل شعور
بنارانه
خورشید تابنده عشق
لحظه های آبی( دلسروده های فضل ا... قاسمی)
دلتنگ...
اهالی بصیرت
مهدی مشکات ـ شعرونظر
پژواک
اجتماعی
بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن
سرباز ولایت
حجت البالغه
قطره ای ازدریا
قافیه های سرگردان
سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام
حبیبی حسین
چشمـــه ســـار رحمــت
سرزمین مِه وخورشید (خورشید گام سبز)
هم رنگــــ ِ خـــیـــآل
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
بی سواد
بادصبا
آقاسیدبااجازه...
ما تا آخرایستاده ایم
شبکه ما
ابـــــــــــرار
اتمام نعمت واکمال دین یعنی شیعه بودن
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
"یا صاحب الزمان"
صدای پای زندگی
.:گـــــمـــــــنـامی بــــجـــــوی:.
کشاورزی درنگاه توسعه
سرباز کوثر
مشکات نور الله
مهدی یاران
چهارفصل
نقش برتر پارس
حقیقت
پاتوق دختر و پسرای ایرونی
عفاف و حجاب
مکنون
  • صفحه اصلی
  • پست الکترونیک
  • آرشیو وبلاگ
  • پیام رسان
  • مطالب پیشین
    آرشیو مطالب

    ویرایش
    وصیت شهدا
    وصیت شهدا
    آمار و اطلاعات

    بازدید امروز :8
    بازدید دیروز :7
    کل بازدید :126534
    تعداد کل یاد داشت ها : 717
    آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 3:30 ع
    درباره وبلاگ
    ویرایش
    لینک دوستان
    ویرایش
    آمار و اطلاعات

    بازدید امروز :8
    بازدید دیروز :7
    کل بازدید :126534
    تعداد کل یاداشته ها : 717
    103/1/9
    3:30 ع

    کد ساعت

  • کاناپه
  • مشخصات مدیروبلاگ
     
      ali ahani[2]



    خبر مایه
    لوگوی دوستان
     
    پیوند دوستان
     
    قطره و دریا عِــطـر ظــهــور شاید سخن حق شین مثل شعور بنارانه خورشید تابنده عشق لحظه های آبی( دلسروده های فضل ا... قاسمی) دلتنگ... اهالی بصیرت مهدی مشکات ـ شعرونظر پژواک اجتماعی بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن سرباز ولایت حجت البالغه قطره ای ازدریا قافیه های سرگردان سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام حبیبی حسین چشمـــه ســـار رحمــت سرزمین مِه وخورشید (خورشید گام سبز) هم رنگــــ ِ خـــیـــآل ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی بی سواد بادصبا آقاسیدبااجازه... ما تا آخرایستاده ایم شبکه ما ابـــــــــــرار اتمام نعمت واکمال دین یعنی شیعه بودن شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ "یا صاحب الزمان" صدای پای زندگی .:گـــــمـــــــنـامی بــــجـــــوی:. کشاورزی درنگاه توسعه سرباز کوثر مشکات نور الله مهدی یاران چهارفصل نقش برتر پارس حقیقت پاتوق دختر و پسرای ایرونی عفاف و حجاب مکنون
    قالب وبلاگ