سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز حریم ولایت



توصیه های مفید برای قطع سکسکه

سکسکه را چگونه می‌توان برطرف کرد و با چه روش‌هایی می‌توان از شر آن خلاص شد؟
توصیه‌های مفید برای قطع سکسکه

به گزارش افکارخبر، استرس یکی از عوامل ایجاد سکسکه است و همچنین تند غذا خوردن یا نوشیدن مایعات خیلی سرد و یا داغ نیز باعث سکسکه می شود. البته این وضعیت بعد از چند دقیقه به خودی خود رفع می شود اما اگر می‌خواهید خیلی سریع از دست آن خلاص شوید می‌توانید به روش‌های ساده‌ای متوسل شوید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در یک جلسه‌ کاری، مهمانی یا رستوران و غیره ناگهان سکسکه‌تان بگیرد. در حالت کلی فرقی نمی‌کند کجا و در چه شرایطی سکسکه به سراغتان بیاید. سکسکه ناشی از اسپاسم‌های عضله ‌دیافراگم است که البته مسئله ‌خطرناکی نیست‌ اما می‌تواند هم فرد را کلافه کند و هم اطرافیانش را.

عواملی متعددی نیز می‌تواند در بروز این حالت نقش داشته باشد. استرس یکی از عوامل ایجاد سکسکه است و همچنین تند غذا خوردن یا نوشیدن مایعات خیلی سرد و یا داغ نیز باعث سکسکه می‌شود.

البته این وضعیت بعد از چند دقیقه به خودی خود رفع می‌شود اما اگر می‌خواهید خیلی سریع از دست آن خلاص شوید می‌توانید به روش‌های ساده‌ای متوسل شوید. در این مطلب شما را با این راه‌حل‌های ساده و خانگی بیشتر آشنا می‌کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.

برای رفع سریع سکسکه: یک قاشق شکر ببلعید
البته هیچ پژوهش علمی تأثیر چنین روش هایی را به اثبات نرسانده است اما با این حال سال‌هاست که مادرها و مادربزرگ‌ها توصیه می‌کنند در حین سکسکه یک قاشق شکر ببلعید. به این ترتیب که شکر را به آرامی در دهان ذوب کنید.

ترکیبات شکر باعث ایجاد اتصالات کوتاه یا تنظیم مجدد در اعصاب فرنیک منتهی به دیافراگم می‌شود و به این ترتیب به طور جزئی مری را تحریک می‌کند. در نتیجه سکسکه زودتر قطع می‌شود. همچنین می‌توانید چند قطره سرکه روی شکر چکانده و در دهان بگذارید و اجازه دهید ذوب شود.

یک ماده غذایی تلخ و ترش به قطع سکسکه کمک می‌کند
سرکه نیز جزو درمان‌های طبیعی برای رفع سکسکه محسوب می‌شود. طعم تلخ و ترش آن باعث قطع سکسکه خواهد شد. برای این کار توصیه می‌کنیم یک قاشق چای خوری سرکه بخورید.

برای رفع سکسکه کره ی بادام زمینی بخورید
یکی دیگر از درمان‌های قدیمی سکسکه خوردن یک قاشق پر کره‌ بادام زمینی است.

برای خلاص کردن زبان و دندان هایتان از این کره ‌چسبناک، در ریتم تنفس و بلعیدن وقفه‌ای ایجاد می‌شود و همین امر نیز باعث برطرف کردن سکسکه می‌شود.

برای رفع سکسکه به سراغ کاکائو بروید
تاکنون پودر کاکائوی خالص خورده‌اید؟ حتماً می‌دانید که خوردن یک قاشق پودر کاکائو کار ساده‌ای نیست‌ اما همین کار کمابیش سخت و بند آورنده ‌نفس باعث رفع سکسکه می‌شود.
یک قاشق مرباخوری عسل را با مقدار کمی آب داغ حل کنید. البته نیازی به رقیق کردن زیاد آن نیست. عسل را انتهای زبان قرار داده و ببلعید. عسل نیز مانند رازیانه می‌تواند عصب واگ را غلغلک بدهد و سکسکه را رفع کند.

برای رفع سکسکه کمی سس تند بخورید
اگر می‌خواهید سکسکه تان سریع‌تر بند بیاید یک قاشق سس تند در دهانتان بگذارید. این کار موثر است به خاطر اینکه گرما و سوزش ناشی از این سس‌ها باعث می‌شود که تمام حواس بدن به سمت حس چشایی سوق داده شود و سکسکه فراموش می‌شود.

رازیانه بجوید تا سکسکه تان بند بیاید
یکی دیگر از روش‌های ساده برای رفع کردن سکسکه جویدن تخم رازیانه است. برای این کار کافی است که یک قاشق چای خوری تخم رازیانه را به آرامی بجوید.

این درمان قدیمی کارساز است چون جویدن و بلعیدن این دانه‌های ریز باعث تحریک عصب واگ شده و به توقف سکسکه کمک می‌کند.

برای بند آمدن سکسکه عسل را دریابید
یک قاشق مرباخوری عسل را با مقدار کمی آب داغ حل کنید. البته نیازی به رقیق کردن زیاد آن نیست. عسل را انتهای زبان قرار داده و ببلعید. عسل نیز مانند رازیانه می‌تواند عصب واگ را قلقلک بدهد و سکسکه را رفع کند.

نعنا و بادرنجبویه گیاهانی برای رفع سکسکه
یک قاشق برگ نعنا و بادرنجبویه را در آب جوش ریخته و دم کنید. یک قاشق چای خوری عسل نیز به دم کردنی خود اضافه کرده و به آرامی بنوشید. این دم نوش می‌تواند روند قطع سکسکه را سرعت بدهد.

یک لیوان آب یخ بنوشید
داخل یک لیوان آب را پر از یخ بکنید و جرعه جرعه بنوشید. این کار نیز می‌تواند شما را از شر سکسکه خلاص کند.

آب را هورت بکشید
آب را برعکس بنوشید. یعنی اینکه به جای نزدیک کردن لیوان به سمت دهان به طرف دهانه ‌لیوان خم شود و چانه ‌خود را داخل آن قرار دهید و آب را بالا بکشید. این کار روی عصب فرنیک تأثیر می‌گذارد و به رفع سکسکه کمک می‌کند.

گوش‌ها را بگیرید
علاوه بر موارد تغذیه‌ای می‌توانید به روش‌های دیگری نیز متوسل شوید. برای این کار دو انگشت اشاره خود را به مدت حداقل 20 ثانیه داخل گوش‌هایتان بگذارید.

پاکت کاغذی به کارتان می‌آید
یک پاکت کاغذی پیدا کنید و به آرامی و عمیق از هوای داخل آن تنفس کنید. اگر احساس ناخوشایند و یا احساس سرگیجه داشتید ادامه ندهید. این کار میزان دی‌اکسید کربن خون را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که دیافراگم منقبض شود تا اکسیژن بیشتری به بدن برساند و به این ترتیب اسپاسمی که باعث سکسکه شده است رفع می‌شود.



یکشنبه 94 شهریور 8 توسط ali ahani | نظر بدهید

پیام سه کلمه ای حاج قاسم به گروه های تکفیری+عکس


به گزارش پارس، پیروان مــوعــود نوشت: با نگاه به حوادث منطقه میتوان فهمید که این اتفاقات در دنیای امروز عادی نیست،یک دنیا بسیج شده است برای نابودی شیعه اما فرزندان مهدی فاطمه(عج) با تمام توان مقابل این حملات ایستاده است و مقاومت میکند...

امروز مدافعان حرم اهل بیت در کشور های عراق و سوریه جانشان را فدا میکنند تا از حریم امام زمانشان دفاع کنند.

کسانی که ندای هل من ناصر امام زمانشان را شنیده اند و لبیک گویان به جبهه های مقاومت راهی شدند؛مقاومتی تا ظهور و پیروزی نهایی که بی شک نصیب ما خواهد شد.

" کلنا عباسک " فقط ذکر قابل تکرار نیست یا نوشته ای در دست من و تو، باید " کُلُّنا " را باور کرد ، نیت کرد، آنقدر تکرار کرد تا در خونمان جاری شود همانطور که در رگهای قمر بنی هاشم جاری بودو لحظه ای از آن عقب نشینی نکرد.....

" کلنا عباسک یا مهدی " گفتار نیست ، رفتار است ، رفتاری که عباسی بودن برای آن یگانه هستی را به عرصه ظهور می رساند.

پیام سه کلمه ای حاج قاسم

" کلنا عباسک یا مهدی" را باور کنیم تا تبدیل به فرهنگی شود در این بحبوحه فسادهای چشمگیر و در این آشوبهای فراگیر ، ندیدن امام عیب نیست ، گرچه آرزوی هر کس دیدن روی آخرین ماه بنی هاشم است ، اما نشناختن او ننگ است و مرگش ، مرگش جاهلیت ، پس تلاش می کنیم او را بشناسیم ، زمینه ساز ظهورش باشیم ، باشد که وقت مرگ ، سرمان بر روی دامان پر مهر و عطوفت امام زمانمان باشد.

امروز فرمانده جبهه مقاومت سردار سرلگشر حاج قاسم سلیمانی که به حق در این سال های اخیر پرچمدار مقاومت در بین شیعیان بودند با نوشتن شعاری این حرف را تصدیق کردند که مقاومت و جنگ شیعه امروز برای زمینه سازی ظهور و دفاع از حریم ولایت و امامت حضرت مهدی(عج) است...

چندی پیش تحت عنوان " کلنا عباسک یا مهدی" در فضای مجازی راه اندازی شده که از این طریق عاشقان ظهور را هم صدا به شوق آورد.

این کمپین  از حدیث امام زمان (عج) با این مضمون " هر کجا روضه حضرت ابوالفضل (ع) برپا باشد من در آن مکان حضور دارم"  چنین برداشت کردند که آن حضرت برای ظهورش نیازمند یاری همچون حضرت عباس (ع) است که عاشقان آن حضرت در پی آن؛اقدام به راه اندازی این کمپین مردمی کردند.

تا کنون با هشتگ های مختلف از جمله هشتگ کلنا_عباسک_یا_مهدی تصاویر متعددی از سراسر دنیا از جمله ایران،یمن،عراق، آلمان،بحرین،لبنان و...  با این شعار در فضای مجازی ارسال شده است.



یکشنبه 94 شهریور 8 توسط ali ahani | نظر بدهید

واکنش جالب سردار سلیمانی به درخواست یک خبرنگار

فیلم واکنش جالب "سردار سلیمانی" به درخواست مصاحبه یک خبرنگار منتشر می شود.
واکنش جالب سردار سلیمانی به درخواست یک خبرنگار




دانلودفیلم



یکشنبه 94 شهریور 8 توسط ali ahani | نظر بدهید

نیت آمریکا برای حمله هسته ای به افغانستان

هفته نامه آلمانی "اشپیگل" به نقل از یکی از مقامات دفتر صدر اعظم سابق آلمان نوشت، آمریکا در نظر داشت به تلافی حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001، افغانستان را هدف حمله هسته ای قرار دهد.

به گزارش پارس به نقل از ایرنا "مایکل اشتاینر" مشاور سیاست خارجی "گرهارد شرودر" صدر اعظم وقت آلمان با اشاره به مذاکرات محرمانه آلمان و آمریکا پس از حملات 11 سپتامبر افزود، آنها(آمریکایی ها) در حال بازی به همه سناریوها

بودند و ما نگران واکنش بیش از حد شدید آنها پس از گذراندن دوره شوک اولیه بودیم. 

حملات آمریکا به القاعده و طالبان در افغانستان در اواخر سال 2001 از پایگاه های نظامی آمریکا در آلمان شروع شد.



یکشنبه 94 شهریور 8 توسط ali ahani | نظر بدهید

20مورد اعتراف زنجانی در اختبار ماست\

 
با گذشت بیش از دو سال از آغاز ماجرای جنجالی بابک زنجانی، هنوز اثری از پیشرفت در این پرونده دیده نمی شود و همچنین با وجود اینکه حتی وزارت نفت از طریق قوه قضاییه، وکالت نامه ای برای دریافت اموال زنجانی نیز دریافت کرده ـ به گفته ویر نفت ـ هنوز چیزی دست این وزارت خانه را نگرفته است.


به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله به نقل از تابناک، چند روز پیش، وزیر نفت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گاه مسائلی در رسانه‌ها مطرح می‌شود که تعجب‌آور است، گفت: برخی به نقل از زنجانی مطرح می‌کنند او می‌خواهد پول وزارت نفت را بدهد، ولی وزارت قبول نمی‌کند. ما پولمان را می‌خواهیم و می‌گوییم حاضریم زنجانی پول را در یک حساب به نام خودش بریزد و اصلا حساب بلوکه باشد.

وی افزود: بابک زنجانی با فسادی که در نفت انجام داده، رکوردی از خود بر جای گذاشته که در دنیا کسی ندارد و نمی تواند 2 میلیارد و 700 میلیون دلار فساد انجام دهد.

با این حال، هنوز پرونده ابعاد آشکار و پنهان زیادی دارد، ولی برخی نمایندگان مجلس بر این باورند، مدارکی دارند که اگر اجازه ملاقات با بابک را در زندان پیدا کنند، در گشایش این پرونده مؤثر خواهد بود؛ هر چند در روزهای گذشته، قرار بود این نمایندگان به دیدار زنجانی در زندان بروند، گفته می شود، این ملاقات به دلایلی ملغی شد.

بنا بر این گزارش، با وجود این، هنوز نمایندگان پیگیر امیدوارند این فرد را در زندان ببینند و با امضای نامه ای دیگر از قوه قضاییه، بار دیگر تقاضای ملاقات با بزرگ ترین دلال نفتی ایران را کرده اند.

امیر عباس سلطانی در گفت و گو با تابناک درباره این موضوع اظهار داشت: صحبت های که زنگنه درباره بابک زنجانی گفته و اینکه زنجانی همکاری نمی کند، حرف درستی است، ولی متأسفانه به ما اجازه داده نمی شود با زنجانی دیدار کنیم. اگر ما بتوانیم ایشان را ببینیم شاید بتوانیم چیزهای بیشتری به دست بیاوریم.

این عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس گفت: با توجه به اینکه ما توانسته ایم تا کنون چند بار با وی در کمیسیون جلسه بگذاریم و صحبت کنیم، شاید بتوانیم چیزهای بیشتری به پرونده اضافه کنیم. دست ما پرتر هست. ما اصلاً نمی دانیم مواردی که در اختیار دیگران است، با چیزهایی که ما داریم یکی است یا نه.

این نماینده مجلس گفت: اما چیزی که وجود دارد، این است که مذاکرات ما با بابک زنجانی دست هیچ کس نیست و قوه قضاییه هم این موارد را ندارد. ما حدود 20 مورد اعتراف داریم که تنها در اختیار ماست، ولی نمی شود اینها را رسانه ای کرد، چون اگر زنجانی این را بداند، دیگر نمی شود از وی حرفی بیرون کشید.

سلطانی درباره شایعاتی که پشت پرده دیدار نماینده ها با بابک زنجانی مطرح شده نیز گفت: اینها حرف هست و ما تنها می خواهیم تکلیف پرونده و حرف های گذشته ای که گفته و امروز همه را تکذیب یا حاشا کرده است، مشخص کنیم.

این نماینده مجلس گفت: ما در حال تنظیم نامه جدید برای دیدار با بابک زنجانی هستیم و چهار نفر از نمایندگان آن را امضا کرده اند که امضاکننده های آن بنده، دهدشتی، موسی احمدی و موسوی نژاد هستند؛ البته بسیاری از نماینده ها هم تمایلی به امضا نداشتند، ولی این تعداد هم کافی است.

همچنین دهدشتی، نماینده دیگر عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس گفت: حدود دو سال است بابک زنجانی در بازجویی است؛ اما از آنجا که آدم عاقلی است، تا کنون چیزی بروز نداده و این کار را مشکل کرده است.

وی افزود: ما چیزهایی داریم و همان طور که سلطانی گفت، مدارک جدیدی به دستمان رسیده است که می‌تواند در روند پرونده تأثیرگذار باشد، ما واقعاً نگران هستیم و می خواهیم پرونده هر چه زودتر به نتیجه برسد.

این نماینده درباره شایعاتی که پشت سر اعضای کمیته به راه افتاده بود نیز گفت: بابک زنجانی یک توهم نیست و وجود دارد و همین کمیته بود که اولین بار این پرونده را بررسی و حتی موضوع آن را رسانه ای کرد. اگر این کار انجام نمی شد، بابک زنجانی هم ممکن بود مانند برخی آقایان از کشور خارج شود.



شنبه 94 شهریور 7 توسط ali ahani | نظر بدهید





 

  

 

 

 

 

 

 

کل بازدید : 127198
بازدید امروز :4
بازدید دیروز : 25
تعداد کل پست ها : 717

 

دانشنامه عاشورا

 

پایگاه جامع عاشورا
ابزار و قالب وبلاگ
قطره و دریا
عِــطـر ظــهــور
شاید سخن حق
شین مثل شعور
بنارانه
خورشید تابنده عشق
لحظه های آبی( دلسروده های فضل ا... قاسمی)
دلتنگ...
اهالی بصیرت
مهدی مشکات ـ شعرونظر
پژواک
اجتماعی
بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن
سرباز ولایت
حجت البالغه
قطره ای ازدریا
قافیه های سرگردان
سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام
حبیبی حسین
چشمـــه ســـار رحمــت
سرزمین مِه وخورشید (خورشید گام سبز)
هم رنگــــ ِ خـــیـــآل
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
بی سواد
بادصبا
آقاسیدبااجازه...
ما تا آخرایستاده ایم
شبکه ما
ابـــــــــــرار
اتمام نعمت واکمال دین یعنی شیعه بودن
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
"یا صاحب الزمان"
صدای پای زندگی
.:گـــــمـــــــنـامی بــــجـــــوی:.
کشاورزی درنگاه توسعه
سرباز کوثر
مشکات نور الله
مهدی یاران
چهارفصل
نقش برتر پارس
حقیقت
پاتوق دختر و پسرای ایرونی
عفاف و حجاب
مکنون
  • صفحه اصلی
  • پست الکترونیک
  • آرشیو وبلاگ
  • پیام رسان
  • مطالب پیشین
    آرشیو مطالب

    ویرایش
    وصیت شهدا
    وصیت شهدا
    آمار و اطلاعات

    بازدید امروز :4
    بازدید دیروز :25
    کل بازدید :127198
    تعداد کل یاد داشت ها : 717
    آخرین بازدید : 103/2/14    ساعت : 2:25 ص
    درباره وبلاگ
    ویرایش
    لینک دوستان
    ویرایش
    آمار و اطلاعات

    بازدید امروز :4
    بازدید دیروز :25
    کل بازدید :127198
    تعداد کل یاداشته ها : 717
    103/2/14
    2:25 ص

    کد ساعت

  • کاناپه
  • مشخصات مدیروبلاگ
     
      ali ahani[2]



    خبر مایه
    لوگوی دوستان
     
    پیوند دوستان
     
    قطره و دریا عِــطـر ظــهــور شاید سخن حق شین مثل شعور بنارانه خورشید تابنده عشق لحظه های آبی( دلسروده های فضل ا... قاسمی) دلتنگ... اهالی بصیرت مهدی مشکات ـ شعرونظر پژواک اجتماعی بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن سرباز ولایت حجت البالغه قطره ای ازدریا قافیه های سرگردان سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام حبیبی حسین چشمـــه ســـار رحمــت سرزمین مِه وخورشید (خورشید گام سبز) هم رنگــــ ِ خـــیـــآل ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی بی سواد بادصبا آقاسیدبااجازه... ما تا آخرایستاده ایم شبکه ما ابـــــــــــرار اتمام نعمت واکمال دین یعنی شیعه بودن شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ "یا صاحب الزمان" صدای پای زندگی .:گـــــمـــــــنـامی بــــجـــــوی:. کشاورزی درنگاه توسعه سرباز کوثر مشکات نور الله مهدی یاران چهارفصل نقش برتر پارس حقیقت پاتوق دختر و پسرای ایرونی عفاف و حجاب مکنون
    قالب وبلاگ